Edunvalvonta

Jäsenyytesi on meille, koko liitolle, tärkeä. Vaikka et itse osallistuisi aktiivisesti edunvalvontatyöskentelyyn, jäsenyytesi kasvattaa joukkoamme ja sen myötä painoarvoammme, kun pyrimme vaikuttamaan meitä kaikkia koskeviin asioihin.

Alueellisesti

Kuulumme Pohjanmaan senioripiiriin. Piiri vaikuttaa muiden alueella toimivien eläkeläisjärjestöjen kanssa alueen ja kuntien eläkeläispolitiikkaan sekä seuraa ikäihmisille suunnattujen palvelujen saatavuutta, laatua ja riittävyyttä.  Piirin hallituksessa on yhdistyksemme edustaja.

Valtakunnallisesti

Kattojärjestömme Kansallinen senioriliitto ry valvoo jäsentensä taloudellisia ja sosiaalisia etuja valtakunnallisella tasolla. Se pyrkii tukemaan eläkeläisten ja ikäihmisten yhteiskunnallista osallistumista tasavertaisina toimijoina muiden väestöryhmien kanssa.

Senioriliitto on neljänneksi suurin kuudesta eläkeläisjärjestöstä, jotka ovat perustaneet yhteistoimintaelimekseen edunvalvon-nassa Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n.

Edustukset

Ikäneuvoston jäsenReijo Pitkäkoski0400-660 915

Kansallinen seniori-

liitto ry, liittovaltuuston