Vuosi 2023

VUOSI 2023

Tammikuu

ma 2.1. klo 13.15 kuukausitapaaminen Hotelli-ravintola Alma. Perinteisesti vuoden ensimmäiseen tapaamiseen Paula Risikko tuo terveiset eduskunnasta. Ennen tapaamista klo 12.30 alkaen mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen.

to 12.1. klo 13.00 Koskenkorvan museot. Kossupossu+kahvit, Trahteerin ja viina-aiheinen esittely, Koskenkorva Museo sekä Könnimuseo. Oppaan johdolla tutustuminen museoihin. Yhteiskuljetus MatkaPeuran linja-autolla. Lähtö klo 12.15 Kivistön S-Market. Hinta 32€/hlö.

Helmikuu

ti 7.2. klo 13 Alma, kuukausitapaaminen,  esitys: pelastuspäällikköKeijo Kangastie

ti 21.2. klo 11.00 Laskiaisjuhla, Wanha Karhunmäki, Lapua

Maaliskuu

ma 6.3.  SKS kevätkokous, ke-ehdokas Jyrki Mäkynen

la 18.3. Suruttomat-musikaali, Jyväskylä

to 20.3. kuukausitapaaminen, elinkeinotalo

Huhtikuu

ma 3.4. klo 13.00 kuukausitapaaminen, Alma. Fysiatri Juha Panula tulee kertomaan ikäihmisten tuki- ja liikuntaelinten kunnossa pitämisestä. Lisäksi Kokoomuksen Pohjanmaan piirin puheenjohtaja Jesse Luhtala tulee kertomaan vaalituloksesta ja sen merkityksestä.

pe 14.4. klo 19.00 Joutsenlaulu-musikaali (Yö-yhtye), Seinäjoki-sali

ma 17.4. klo 13.00 kuukausitapaaminen, Apila-kirjasto. Kirjaston sähköisistä palveluista tulevat kertomaan Jaana Savela ja Heli Hernesniemi. Lisäksi annetaan opastusta liiton sähköisen järjestelmän käyttöön esim. tapahtumiin ilmoittautumisessa.

Toukokuu

to 25.5. klo 13.00 Kevätjuhla, seurakuntakeskuksen alasali, esiintyjänä Teresa Luoma (Satumaa-laulukilpailun finalisti), seurakunnan edustajat. Lopuksi täytekakkukahvit.

ke 31.5. Aikamatka pohjalaistaloihin. Tutustuminen mm. Kosolan taloon sekä muihin pohjalaistaloihin Taina Hautamäen opastuksella, Nurmon museo, Mumma Design ja Jokilaakson Matkailupuutarha Lapua.

Elokuu

ke 16.8. "sokkoretki".

Syyskuu

ma 4.9. kuukausitapaaminen, Alma, esitelmän aiheena hammashuolto.

to 21.9. kuukausitapaaminen, elinkeinotalo, esityksen pitää Ideapark Seinäjoen toimitusjohtaja Häli.

Lokakuu

ma 2.10. kuukausitapaaminen: Tutustuminen Lakeuden Etepin RE-pisteeseen.   Tiloja esittelee palvelupäällikkö Anna Mäntylä. Kyytiä tarvitsevat: kokoontyminen kaupungintalon parkkipaikalle. Ajo-ohje: Kuortaneentieltä eritasoristeyksen jälkeen oikealle kaatopaikalle, RE-piste on Laulateentie 111, vanhan kaatopaikan jälkeen.

la 14.10. klo 13.00 Niin kuin taivaassa -musikaali, Seinäjoen kaupunginteatteri

to 19.10. yhdistyksen syyskokous, elinkeinotalo, esitelmän pitää Helli Kitinoja Koszalinin matkasta

Marraskuu

ma 6.11. kuukausitapaaminen, Alma: Jenniina Palmu esittelee keskustan kehittämistä.

to 23.11. tutustuminen ja lounas Kurikan Lakkitehtaalla

Joulukuu