Vuosi 2021

VUOSI 2021

ma 6.9. klo 13.00 lounastapaaminen, Marttilan Talli + esitelmä: markkinointijohtaja Marjo Pirhonen, City Kauppapaikat Oy

to 23.9. klo 13.00 kuukausitapaaminen, elinkeinotalo + esitelmä: Satu Kokkoniemi esittelee Seinäjoen kaupungin kulttuurihyvinvointisuunnitelmaa yli 65-v.

ma 4.10. klo 13.00 lounastapaaminen, Marttilan Talli + esitelmä: OLKA-koordinaattori Tarja Kulmala

to 21.10. klo 13.00 kuukausitapaaminen, elinkeinotalo + syyskokous ja musiikkiesitys

ma 1.11. klo 13.00 lounastapaaminen, Marttilan talli + esitelmä suurlähettiläs Helena Tuuri

to 18.11. klo 15.00 kuukausitapaaminen Seinäjoen energian tiloissa, tj Vesa Hätilä. Kahvitarjoilu. Kyytiä tarvitsevat kokoontuminen kaupungintalon edustalle klo 14.45. -> siirretty järjestettäväksi Ravintola Almassa (Koronarajoitusten vuoksi).

to 9.12. klo 12.00 Joulujuhla seurakuntatalon alasalissa. Ohjelmassa mm. kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilän ja seurakunnan tervehdykset, liiton 50-vuotisjuhlamitalien jako, poisnukkuneiden ja kerhonvetäjien muistamiset, golf-kauden palkintojen jako ym. Lopuksi puurotarjoilu.

- - - - - - -

Yhdistyksen  kevään tilaisuudet peruttu koronatilanteen vuoksi 31.5.2021 saakka (tai kunnes toisin ilmoitetaan).

Ma 24.5. klo 13.00 lounastilaisuus, Ravintola Alma. Tilaisuuden pääpuhuja kansanedustaja Paula Risikko tuo terveiset eduskunnasta. Tilaisuudessa esittäytyvät myös yhdistyksen kuntavaaliehdokkaat sekä matkavastaava kertoo kuluvan vuoden matkatarjonnasta.  Osallistujarajoitus 50 henkilöä.

To 22.4.2021 klo 13.00 kuukausitapaaminen ja yhdistyksen kevätkokous, elinkeinotalolla. Koronarajoitusten vuoksi 20 ensiksi ilmoittautunutta voi osallistua paikan päällä ja muut teams-yhteyden välityksellä. Musiikkiesitys Martti Peltola Erkki Rajamäen säestämänä.

Ennen tilaisuutta mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen.

Ilmoittautumiset: erkki.honkala@netikka.fi

Kevätkokouksessa hyväksytään yhdistyksen tilit ja toimintakertomus sekä myönnetään vastuuvapaus yhdistyksen hallitukselle.