Vuosi 2022

VUOSI 2022 - yhdistyksen 50-v juhlavuosi!

** Yhdistyksen 50-vuotisjuhlaa vietetään la 19.11.**

SYYSKAUDEN TAPAHTUMAT:

to 27.10 klo 13.15 yhdistyksen syyskokous + musiikkia. Ravintola Alma.

ti 1.11. klo 14.00 Pirjon Pakari. Myöhäinen lounas ja kahvi+pulla 9 €/hlö. Yrityksen esittely.

la 19.11. Yhdistyksen 50-vuotisjuhla.

to 15.12. klo 13.00 Yhdistyksen joulujuhla.

- - - - - -

Ma 3.1. klo 13.00 Ravintola Alma: Paula Risikko tuo terveiset eduskunnasta. Mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen ennen esitystä. Tervetuloa! Huom! Tilaisuus on uuden puolen kokoustiloissa, koronapassi.

YLEISÖTAPAHTUMAT PERUTTU helmikuun loppuun saakka!

YHTEISET TILAISUUDET JATKUVAT:

to 17.3. klo 13.00 yhdistyksen kevätkokous, OmaSp:n tiloissa.

to 21.4. klo 13.00 kuukausitapaaminen, elinkeinotalo

ke 4.5. tutustuminen uuteen elokuvateatteri Biorexiin. Kokoontuminen lo 12.00 Biorexin edessä. Ensin tutustutaan Seinäjoen korkeimpaan kerrostaloon Sofian Torniin, sen yläkerran sisustettuihin huoneisiin. Klo 13.00 alkaen tutustutaan elokuvateatteriin. Tutustumisen jälkeen on mahdollisuus katsoa jokin ohjelmassa oleva elokuva (klo 14 tai klo 15) seniorihintaan 8,50 €/hlö, sis.kahvit.

pe 6.5. kävelytapahtuma. Osallistutaan liiton valtakunnalliseen kävelypäivään. Kokoontuminen klo 10.00 Kyrkösjärven parkkipaikalla. Kävely Järvilaavulle, jossa nuotio valmiina makkaran paistoon. Yhdistys tarjoaa makkarat. Jokainen tuo omat juomat.

to 19.5. klo 13.00 kevätjuhla seurakuntakeskuksen alasalissa.  Ohjelma: puheenjohtaja Erkki Honkalan tervehdyssanat, musiikki /Caminitos-kkvartetti, Aallokko-esittely /kaupungin-arkkitehti Jussi Aittoniemi, alueseurakunnan tervehdys ja hartaushetki /kappalainen Olavi Hepomäki, Ilmari Ylä-Aution runohetki, varapuheenjohtaja Erkki Rajamäen päätössanat ja Suvivirsi yhteislauluna. Lopuksi täytekakku-kahvit.

ma 5.9. klo 13.15 lounastapaaminen Hotelli-Ravintola Alma.  Asianajaja Hannu Riihioja esitelmöi aiheinaan edunvalvontavaltakirja, testamentti, perunkirja ym. asiakirjat.

to 22.9. klo 13.00 M-talon esittely. Toimitusjohtaja Sari Hautala esittelee M-taloa ja siellä olevia toimijoita kierrättäen osallistujia eri kerroksissa.

ma 3.10. klo 13.00 tapaaminen Seinäjoen Käyttöauto Oy. Infoa sähköautoista, koeajomahdollisuus. Kahvitarjoilu.

to 27.10. klo 13.15 yhdistyksen syyskokous, Alma.

ti 1.11. klo 14.00 Pirjon Pakari klo 14.00: lounasmahdollisuus 9 € (sis. kahvi+pulla). Yrityksen esittely.

la 19.11.2022 Yhdistyksen 50-vuotisjuhla, OmaSp-stadionilla alkaen klo 12.00.

to 15.12. klo 13.00 Joulujuhla, seurakuntakeskuksen alasali.