Toteutuneet 2021

LA 10.7. klo 18.00 SOMETHING ROTTEN! JOTAIN MÄTÄÄ! , Törnävän kesäteatterissa Suomen kantaesitys. Kyseessä on hulvaton musikaalikomedia, joten luvassa mukava ilta. Väliajalla tarjoiluna kahvi/tee + suolainen. Hinta oli 35 €/hlö.  - Konserttiin osallistui 27, joista yhdistyksen jäseniä 23. Esitys oli erinomainen ja ilta kesäisen lämmin (ilman hyttysiä!).

KE 25.8. SOKKORETKI UUTEENKAUPUNKIIN. Retkellä kävimme lounaalla Gasthaus Pookissa. Hyvä lounas ja hieno paikka (entinen pankki). Lounaan jälkeen vuorossa oli Uudenkaupungin vanha kirkko, jossa seurakunnan oma opas kertoi paikan historiasta. Kirkko toimii nykyisin kesäkirkkona. Seuraavana tutustuimme automuseoon ja sen mittavaan autovalikoimaan. Viimeisenä kohteena oli aivan mahtava Taidetalo Pilvilinna, johon tutustuimme talon isäntäväen Raija ja Pentti Nokkalan opastuksella.  Talon oman esitteen sanoin: Iloa ja väriä kaikenikäisille naivistisesta taiteesta, postikorteista,  ruusuista ja kahvilaherkuista!  Hinta oli 60 €/hlö. Retkelle osallistui 34.

SU 21.11. TEATTERIMATKA NOKIALLE.  Nokialla söimme maittavan lounaan Pepper -ravintolassa. Tarjolla oli Talon vihreää salaattia + Talon possua (porsaan sisäfile) tai Pepperin broileria lisukkeineen jokaisen oman valinnan mukaan sekä kahvit/tee. Katsoimme Nokian työväenteatterissa Mika Waltarin komedian ’Huhtikuu tulee’  ja väliajalla nautimme kahvit suklaaviinerin kera. Hinta oli 60 €/hlö. Matkalle osallistui 25.

MATKAT JA RETKET VUONNA 2021

Su 21.11. teatteriretki Nokialle. Huom! Ei 24.10.

Päivän ohjelma:

Lähtö klo 09.50 Seinäjoelta matkakeskuksesta, Koulukadun kautta ja klo 10.00 Kivistön S-Marketin parkkipaikalta

klo 12.30 ruokailu Pepper Bar&Restaurant Nokia -ravintolassa, jossa tarjolla Talon vihreää salaattia + Talon possua (porsaan sisäfile) tai Pepperin broileria lisukkeineen sekä kahvit/tee

klo 15.00 näytös Nokian työväenteatterissa: Mika Waltarin komedia ’Huhtikuu tulee’ https://www.nokianteatteri.fi/huhtikuu-tulee/

Väliaikatarjoilu. Näytöksen kesto väliaikoineen n. 2 h 15 min.

Matkan hinta: 60 €/hlö

- - - - -

Koronatilanteen ja -rajoitusten helpotuttua hallituksen kokouksessa 7.4.2021 hyväksyttiin järjestettäväksi alla olevat teatteri- ja muut elämysmatkat.

KE 25.8. SOKKORETKI Kokopäiväretki sis. kuljetuksen, pääsyn kohteisiin ja lounaan sekä iltapäiväkahvit herkkuineen. Luvassa perillä kolme erilaista, mielenkiintoista kohdetta. Matkan hinta on 60 €/hlö.

SU 12.9. klo 17.00 ILTA KANNAKSELLA -konsertti Ilmajoen Huissilla.  Esiintyjinä mm. Jaska Mäkynen, Merja Uimonen ja Pirita Niemenmaa.  Hinta 28 €/hlö sis. väliaikatarjoilun.  Kuljetus järjestetään. Peruttu! Ei riittävästi ilmoittautuneita ryhmämatkan järjestämiseksi.

Uutena: Su 26.9. MUISTA MINUA -konsertti Seinäjoki-salissa. Konsertissa esitetään Topi Sorsakosken tunnetuksi tekemiä tangoja ja iskelmiä. Niitä esittävät tangoseniori-voittajat. Konsertin juonatavat Johanna Debreczeni ja Kyösti Mäkimattila. Lipun hinta 28 €/hlö. (Konsertti on aiemmin esitetty syksyllä 2019 Ähtäri-hallissa.) Järjestäjä perunut tapahtuman!

SU 24.10. HUHTIKUU TULEE (Mika Waltarin komedia), Nokian työväenteatteri. Näytös alkaa klo 15.00 ja ennen sitä ruokailu Pepper Bar & Restaurant, Nokia. Matkan hinta sis. kuljetuksen, ruokailun ja näytöksen on 60 €/hlö. -> siirretty toteutettavaksi su 21.11.

Yhdistys sponsoroi matkakustannuksia!

Kaikki tapahtumat järjestetään voimassa olevien koronarajoitusten ja -mää-räysten mukaisesti. Kaikkiin kiinnostuksensa tai ilmoittautumisensa esittäneisiin ollaan yhteydessä ennen tapahtumaa varmistaen osallistuminen.

Tapahtumat toteutetaan, mikäli kyseisen ajankohdan määräykset ja rajoitukset sen sallivat.

Tarkempia tietoja ja ilmoittautumiset: Ritva Lehtinen puh. 040 120 1973 tai lehtisen.ritvan51@gmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Suunnitelmissa oli myös kuluvan vuoden keväälle tapahtumia, jotka siis jouduttiin valitettavasti perumaan vallitsevan koronatilanteen vuoksi eli:

TI 16.2. LASKIAISTAPAHTUMA, Lapua, Karhumäki: Seinäjoen yhdistyksen vuoro on suunnitella ja järjestää tapahtuma. PERUTTU

LA 20.3. klo 13.00 PELKKÄNÄ KORVANA ELI ULKOMAALAINEN, komedia Seinäjoen kaupunginteatterissa sis. väliaikatarjoilun. Hinta 40 €/hlö  .                 -> Ilmoittautumiset tammikuun 2021 aikana. PERUTTU

SU 25.4. klo 18.00 ILTA KANNAKSELLA -KONSERTTI, Huissin urheilutalo. Esiintyjinä mm. Jaska Mäkynen, Merja Uimonen ja Pirita Niemenmaa. Säestys: Nelostien Juhlakokoonpano.                                                                                         -> Ilmoittautumiset helmikuun loppuun mennessä.  PERUTTU

KE 12.5. OPASTETTU OHJELMA HÄJYJEN KOTOPITÄJÄSSÄ - "Häjyjen ja häjyylyjen historiaa sekä maankuulua pohjalaista yrittäjyyttä.               Matkaan lähdetään klo 8.30 Seinäjoelta ja paluu klo 17.30. Päivän aikana tutustutaan oppaan johdolla mm.:  Lapuan Vanha Paukku ja Lapuan Kankurien tehtaanmyymälä - kiertoajelu Kauhavalla - lounas Lentohotellin ravintolassa - matkalla Härmään PowerParkin alue, Knuuttilan raitti (nähdään Isontalon Antin kotitalo ja Juhani Palmun galleria) ja kierros Iisakki Järvenpään puukkohtehtaalla - iltapäiväkahvit ja tutustuminen Tuulia Designissa. PERUTTU