Valokuvia toteutuneista retkistä

Valokuvia sokkoretkeltä Uuteenkaupunkiin 25.8.2021.  Osallistujia 34.

Uudenkaupungin vanha kirkko vuodelta 1629. Keskusta-alueen vanhin rakennus. Olemme kuuntelemassa Mermiehen vaimo -patsaan äärellä seurakunnan erinomaista opasta.
Taidetalo Pilvilinna. Tutustuimme ruusuihin ja taidepolkuun talon isännän johdolla sekä kuuntelimme talon emännän hienoa tarinaa elämästään ja taiteestaan. Matkalla oli rankkojakin sadekuuroja, mutta perillä tuli vain muutama pisara. Ulkokierroksen jälkeen tutustuimme Pivilinnan sisätiloihin ja joimme maittavat kahvit herkkupöydän antimien kera.

SOKKORETKI 2.9.2020: Annen Taidekahvila, Karvia ja Leineperin ruukki, Ulvila. Osallistujia oli 23.

Annen Taidekahvila, yhteiskuvassa yhdessä taiteilijan kanssa.
Anne Taidekahvila taidepolulla.
Kappeli Annen Taidekahvilan luontopolulla.
Leineperin ruukin masuuni taustalla.
Ryhmämme lounaalla Savipakarissa.
Leineperin ruukin masuuni.
Leineperin paja.
Leineperin ruukki, kuuntelemassa oppaan tarinaa ruukista.
Kahvila-Ravintola Savipakari, 1850-luvulta peräisin oleva leivintupa, jossa nautimme erinomaisen lounaan ja joimme lähtiessä munkkikahvit.
Leineperin ruukin mylly. Sisällä myymälä, josta sai ostaa myllyn jauhoja ym.

SOKKORETKI 14.8.2019: Tulivuorikeskus (tutustuminen ja kahvit) - Kokkola (ruokailu purjehdusseura Mustakari, kiertoajelu Kokkolassa oppaan Kristiina Teerikankaan johdolla, pääkohteena Neristan: Laivurintalo ja Draken talo) - Härmä (iltapala Powerpark Boulevard Bistro). Osallistujia oli 26.

Tulivuorikeskuksessa ihailemassa kivikokoelmaa.
Laivurintalossa kuuntelemassa Miina-monologia esittäjänä Laivurintalon emäntä Kristiina Teerikangas. Monologi oli esitys Miina Sillanpään elämästä.
Nauttimassa kahvia ja leivosta Laivurintalossa isännän tarjoilemana.
Tulivuorikeskuksen isäntä Risto Saarela. Hän toimi erinomaisena oppaana tutustumiskierroksella.
Laivurintalon emäntä ja erinomainen oppaamme Kristiina Teerikangas esittelemässä Laivurintaloa. Hän myös esitteli seuraavan kohteemme Draken talon.

Aisamäen kesäteatteri, Peräseinäjoki. 3.7.2019.  ONNEN MAA.

Peräseinäjoki, Aisamäen kesäteatteri 3.7.2019 Onnen maa -näytös (kunnianosoitus Reijo Taipaleen musiikille) Osallistujia oli 18. Aloitimme ruokailemalla Kalajärven alueen ravintolassa, tutustuimme Kalajärven alueeseen ja nautimme illan esityksestä. Sääkin suosi - oli kaunis kesäinen ilta.
Esityksen lavasteet. Kaunis kesäinen ilta ja hieno järvimaisema taustalla.

Kolmen baritonin konsertti 6.6.2019, Ilmajoen musiikkijuhlat

Kolme baritonia -konsertti 6.6.2019 Ilmajoen musiikkijuhlilla Waltteri Torikka, Aarne Pelkonen ja Kristian Lindroos Upeat tenorit, hieno ohjelmisto ja kaiken kruunasi trooppisen lämmin ilta ja pääskysten kirmailu. Meitä oli 20 nauttimassa tästä upeasta illasta!