Vuosi 2020

VUOSI 2020

Joulukuu

pe 11.12. klo 13.00 Joulujuhla seurakuntatalon alasalissa. Peruuntunut. (AVI:n ilmoituksen mukaan kaikki yli 20 hengen tilaisuudet tulee perua 21.12.2020 saakka.)

Marraskuu

Ma 2.11. klo 13.00 lounastapaaminen Kalevan Navetassa, Nyykoolinkatu 25. Opastettu esittelykierros alkaa klo 13.00. Yhdistys maksaa opastuksen. Kierroksen jälkeen voi omakustanteisesti tutustua taidenäyttelyyn.

Lounaan voi nauttia ennen esittelykierrosta omakustanteisesti Äärellä-ravintolassa 1. kerroksessa.

Tapaamisessa on maskisuositus.

To 19.11. kuukausitapaaminen klo 13.00 esitelmän pitää rahoitusjohtaja Mika Itänen kaupungin ensi vuoden budjetista ja kaupungin taloudellisesta tilaisuudesta. Maskisuositus, etäisyydet.

Ma 30.11. lounastapaaminen klo 13.00, Marttilan talli. Ohjelma: puheenjohtaja Erkki Honkalan vetämä tietovisailu.

Lokakuu

Ma 5.10. klo 13.00 lounastapaaminen Marttilan tallissa. Esitelmä: Sari Hanka, Ilmajoen Musiikkijuhlat.

To 22.10. klo 13.00 kuukausitapaaminen, yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous. Kokouksen lisäksi ohjelmassa: Caminitos ja tangoprinssi Petri Ritarin esitys. Turvallisuus huomioiden; ei yhteislauluja; maskeja saatavilla.

Syyskokouksen päätöksiä vuodelle 2021:

• jäsenmaksu edelleen 20 €
  • puheenjohtajaksi valittiin nykyinen puheenjohtaja Erkki Honkala
  • hallitus: varapuheenjohtaja ja sihteeri Paula Hautala, jäsenasianhoitaja Maisa Haapaniemi, taloudenhoitaja Anna-Maija Uitto, matka- ja kotisivuvastaava Ritva Lehtinen, jäsenet Ilmari Ylä-Autio, Martti Vierula ja uutena Erkki Rajamäki
  • hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio.

Syyskuu

Ma 7.9. klo 13.00 lounastapaaminen Marttilan tallissa. Esitelmä: Tuula Lahti, Visit Seinäjoki

To 24.9. klo 13.00 kuukausitapaaminen, elinkeinotalo. Esitelmä: päätoimittaja Markku Mantila ajankohtaisista asioista. Arpajaiset.

Huhtikuu - elokuu tapaamiset PERUTTU

Maaliskuu

Ma 2.3. lounastapaaminen Marttilan tallissa. Klo 13.00 esitelmän kuulonhuoltoasioista pitää E-P:n Kuulo ry:n pj Eija Mäntymäki.

To 12.3. sääntömääräinen kevätkokous klo 13.00 elinkeinotalolla. Kokouksessa käsitellään tilinpäätös ja toimintakertomus sekä toiminnantarkastajien lausunto. Esitelmän Talvisodan päättymisesti pitää pj Erkki Honkala. Arpajaiset.

Ma 30.3. lounastapaaminen, Eskoon keskuslaitos PERUTTU!

Helmikuu

ti 3.2. lounastapaaminen, Marttilan talli, klo 13.00 esitys: ProAgria Henri Honkala aiheena Ruokamaakunta.

Tammikuu

to 23.1. kuukausitapaaminen, Marttilan talli, klo 13.00 esitys: valokuvaaja Benjam Pöntinen, arpajaiset

ti 7.1. lounastapaaminen, Ravintola Alma, klo 13.00 Paula Risikon terveiset eduskunnasta