Tietoa meistä

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on:

Yksi Kansallisen senioriliitto ry:n jäsenyhdistyksistä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille alueellisille senioripiireille. Yhdessä muiden alueemme senioriyhdistysten kanssa muodostamme Pohjanmaan kansallisen senioripiiri ry:n.

Yhdistyksellämme on pitkät perinteet - yhdistyksen 50-vuotisjuhlaa vietettiin 19.11.2023.

Yhdistyksemme toiminnan tarkoituksena on:

Ylläpitää ikääntyvien omatoimisuutta ja aktiivisuutta sekä luoda mahdollisuuksia yhdessäoloon ja harrastamiseen.

Toiminnastamme pyritään tekemään jäsenten toiveiden mukaista - tule siis mukaan ja kerro toiveesi toimintamme kehittämisestä!

Toimintamme muodostuu kolmesta eri toimintasektorista:

1. Kerhot,

2. Tapaamiset (lounas- ja kuukausitapaamiset) sekä

3. Kulttuuri, matkat ja retket:

Jäsenedut

Vuotuisella 20  euron jäsenmaksulla olet oikeutettu osallistumaan kerhotoimintaamme ja jäsentapahtumiimme. Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisille yhdistyksemme järjestämille retkille ja matkoille.  Lisäksi saat kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehden Patinan.