Toteutunut 2023

TAPAHTUMAT, MATKAT JA RETKET VUONNA 2023

Ilmoittautumiset  joko Kiltan kautta: https://seinajoki.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/  tai lehtisen.ritvan51@gmail.com tai puh. 040 120 1973 ja maksut yhdistyksen matkatilille: FI82 4108 0010 3840 17

to 23.11. klo 12-16 vierailu Kurikan Lakkitehtaalla. Klo 12 aloitetaan lounaalla ja klo 13 patruuna Juha Ollila kertoo tehtaan historiasta ja nykypäivästä. Yhteiskuljetus, yhdistys maksaa kuljetuksen. Matkan hinta 25 €/hlö sis. lounaan ja esittelyn.

la 14.10. klo 13.00 uutuusmusikaali NIIN KUIN TAIVAASSA, Seinäjoen kaupunginteatterissa. Varattu ennakkolippuja hintaan 50 €/lippu (lunastettava 31.5. mennessä), sen jälkeen liput 55 €/kpl.

ke 16.8. 'Sokkoretki'. Perinteinen ja suosittu sokkoretki järjestetään tänäkin vuonna. Matka suuntautuu johonkin kotimaan kohteeseen. Matkan hinta on 55 €/hlö jäsenille ja muille 70 €/hlö. (Ero johtoo yhdistyksen kuljetustuesta jäsenille). Hintaan sisältyy kuljetukset, ruokailu, kahvit ja kohteet. Ilmoittautumiset ja maksut 31.7. mennessä.

la 22.7. klo 13.00 XANADU-popmusikaali ja Pohjanmaan senioripiirin 40-vuotisjuhla, Törnävän kesäteatteri ja paviljonki. Juhla alkaa klo 11.00 juhlapuheilla, tervehdyksillä ja musiikkiesityksellä. Sen jälkeen tarjoilua paviljongissa (kahvi/tee ja suolaista). Klo 13.00 näytös: XANADU (kesto väliakoineen noin 2 h 30 min). Väliaikatarjoiluja ei ole varattu. Hinta on 55 €/hlö.

ke 31.5. AIKAMATKA POHJALAISTALOIHIN  Ohjelma: klo 9.00 lähtö Seinäjoelta, klo 9.30 Kosolan Talo, Lapua -> tutustuminen esittelijän johdolla ja keittolounas, klo 11.30 lähtö Kosolan talolta, opas (ammattiopas ja rakennus-konservaattori, Kosolan Talon Taina Hautamäki) tulee mukaan, klo 12.00 Mummadesign Lapuan ja Ylistaron rajalla, klo 12.30 matka jatkuu kohti Nurmoa oppaan tarinointia kuunnellen. Matkalla nähdään mm. Kitinojan kaunis kylä, klo 13.00 Nurmon museo, tutustuminen museo-oppaan johdolla, klo 14.30 Jokilaakson matkailupuutarha, omatoiminen tutustuminen ja iltapäiväkahvit kahvila Nukkeruusussa ja klo 15.30 lähtö kotimatkalle

Matkan hinta 67 €/jäsen ja 75 €/ei-jäsen. Ilmoittautumiset ja maksut 10.5. mennessä.

ke 24.5. klo 18.00 urkukonsertti, Ylistaron kirkko. Rami Loukola soittaa urkuja ja puhaltimia. Myös Hanna Petäjä soittaa urkuja. Konsertti on ainutlaatuinen urkusovituksien ilta. Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelman hinta on 10 €. Järjestäjä: Ylistaron kappeliseurakunta. Kimppakyydein.

pe 14.4. klo 19.00 JOUTSENLAULU-musikaali Seinäjoki-sali. Ryhmäliput hintaan 38 €/hlö. Musikaali Ollista, Jussista ja heidän legendaarisesta bändistään (Yö-yhtye). Ilmoittautumiset  13.3. mennessä.

la 18.3. teatterimatka Jyväskylään. SURUTTOMAT-musikaali klo 13.00 Jyväskylän kaupunginteatterissa. klo 8.30 lähtö Seinäjoelta,  klo 11-12 ruokailu Kyläseppä Petäjävesi, klo 13-15.30 musikaali ja klo 16.45 kahvi+suolapala Kahvila Iidan Unelma Keuruu. N. klo 19.30 Seinäjoella. Ei väliaikatarjoilua. Matkan hinta 77 €/jäsen ja 85 €/ei-jäsen. Yhteiskuljetus (MatkaPeura). Ilmoittautumiset 22.2. mennessä.  PERUTTU (ei riittävästi ilmoittautuneita)!

ti 21.1. perinteinen Laskiaistiistain tapahtuma, Wanha Karhunmäki, Lapua. Ilmoittautumiset 14.2. mennessä. Ruokaraha 17 €/hlö maksetaan yhdistyksen matkatilille. Yhdistys tarjoaa kuljetuksen.

to 12.1. klo 13 tutustuminen Koskenkorvan Museoon ja Könnimuseoon.

Yhdistyksen hallitus päätti järjestää tammikuun 2023 toisen kuukausitapaamisen vierailemalla Koskenkorvan Museossa to 12.1.2023.
Vierailu alkaa klo 13.00 Koskenkorvan Museosta kaffien ja Trahteerin sekä viina-aiheisen esittelyn kera. Sen jälkeen siirtyminen Könnimuseoon kuuntelemaan tarinaa kellomestareista. Koskenkorvan Museossa näyttely ja matkamuistomyymälä.
Tilaisuuteen on yhteiskuljetus (MatkaPeura). Ilmoittautuneille tulee sähköpostilla tieto tarkemmasta aikataulusta.
Matkan hinta sisältäen kuljetuksen, possukaffit ja museoihin tutustumisen oppaan johdolla 32 €/henkilö.
Ilmoittautumiset su 8.1.2023 mennessä