Muut tapahtumat

Liiton 50-vuotisjuhla:

Pohjanmaan piiri järjesti Seinäjoella liiton 50-vuotisjuhlan kunniaksi juhlan lauantaina 16.10.2021. Ensin katsottiin Seinäjoen kaupunginteatterissa Agatha Christien Hiirenloukku -näytös ja sen jälkeen oli kahvitilaisuus Seinäjoki Areenassa. Juhlaan osallistui piirin alueelta yhteensä 313 henkilöä. Juhlapuheen kahvitilaisuudessa piti liiton uusi toiminnanjohtaja Maarit Kuikka. Alla Seinäjoen yhdistyksen tiedottajan Matti Latvalan ottamia kuvia juhlatilaisuudesta.

Liiton uusi toiminnanjohtaja Maarit Kuikka sekä Seinäjoen yhdistyksen puheenjohtaja Erkki Honkala.
Piirin liiton 50-vuotisjuhlamitalilla palkitsemat. Kuvassa myös liiton toiminnanjohtaja Maarit Kuikka sekä Pohjanmaan piirin puheenjohtaja Taija Hakola. Puhumassa Margit Sasi.
Juhlayleisöä Seinäjoki Areenassa.

VUOSI 2022

Osallistuminen liiton 50 V. JUHLARISTEILYYN 17.-18.5.2022 - valitettavasti ei saatu riittävästi ilmoittautumisia ryhmämatkaa varten. Henkilömyynti on alkanut, joten jäsenet voivat varata oman matkansa henkilövarauksena.

Kansallinen senioriliitto on varannut koko Silja Eurooppa -laivan liiton juhlaristeilyä varten välille Helsinki-Tallinna-Helsinki. Risteilylle on marraskuun alkuun saakka mahdollisuus tehdä ryhmävarauksia ennen yksilömyynnin aloittamista.

Risteilystä löytyy lisätietoa mm. viimeksi ilmestyneestä Patina-lehdestä ja liiton nettisivuilta: https://www.senioriliitto.fi/juhlaristeily/

Yhdistyksen hallituksessa päätettiin tarjota jäsenille mahdollisuutta osallistua ryhmämatkana tälle risteilylle.

Matkan ohjelma:

ti 17.5.

klo 10.10           bussikuljetus Seinäjoki-Helsinki

klo 18.30           laiva Helsinki-Tallinna

ke 18.5.

klo 12.30-16.00 laiva Tallinna-Helsinki

klo 16.30           bussikuljetus Helsinki-Seinäjoki

Hinnat:

B-luokan hytit, 9 m2, ikkunaton, 2-4 henkilölle, kannet 5,9,10 ja 11:

2:lle 113 €/hlö, 3:lle 110 €/hlö tai 4:lle 108 €/hlö

Hinta sisältää hytin (käytössä koko matkan ajan), menomatkalla buffet-illallisen ruokajuomineen ja paluumatkalla aamiaisen sekä koko risteilyn ajan monipuolisen risteilyohjelman. Mikäli haluaa A-luokan ikkunallisen hytin, hinta on noin 20 €/hlö kalliimpi.

Liittymäkuljetus Seinäjoki-Helsinki-Seinäjoki 74 €/henkilö.

Kokonaishinta 182 – 187 €/henkilö riippuen hyttivalinnasta (B-luokka).

Ennakkomaksu 20 €/hlö tulee maksaa 15.12.2021 mennessä ja loppusuoritus 15.3.2022 mennessä.

Matka-asiakirjat: voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti sekä matkavakuutus, joka sisältää riittävän perusturvan.

- - - - -

VUOSI 2021:

Pohjanmaan kansallinen senioripiiri on varannut paikkoja Seinäjoen kaupunginteatterin esitytkseen HIIRENLOUKKU (Agatha Christie) la 16.10.2021 klo 13.00. Näytöksen jälkeen on piirin järjestämä kahvitilaisuus Liiton 50-vuotisjuhlan merkeissä.

Näytöksen hinta on 28 €, mikä tulee maksaa 20.8. mennessä yhdistyksen tilille FI82 4108 0010 3840 17.

Paikkoja on rajoitetusti. Varaukset ennen 20.8. matkavastaava Ritva Lehtiseltä: lehtisen.ritvan51@gmail.com tai puh. 040 120 1973.

VUOSI 2020:

Hei !

Piirimme Golfkisat pidetään koronasta huolimatta Ähtärissä

15.7.2020 alkaen klo 9.00 väliaikalähtönä.

Tervetuloa Ähtäriin toivottaa Tapio Jämsä Ähtäristä.

Oheisena kutsu kisoihin.

Hyvää kesää ja Juhannusta teille kaikille.

Pirkko

Pohjanmaan kansallinen senioripiiri ry
pohjanmaa.senioripiiri@gmail.com

Pirkko Laulaja

piirisihteeri

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Verkkosivu: https://pohjanmaa.senioripiiri.fi

KILPAILUKUTSU
 POHJANMAAN KANSALLISET SENIORIT
 GOLFKILPAILU, ÄHTÄRIN GOLFKENTÄLLÄ

KESKIVIIKKONA 15.7.2020 KLO 10 ALKAEN

SARJAT:     MIEHET ALLE 70 V PB HCP KELTAINEN
      NAISET ALLE 70 V PB HCP PUNAINEN
      MIEHET YLI 70 V PB HCP PUNAINEN
      NAISET YLI 70 V PB HCP PUNAINEN
      SEKAJOUKKUEKISA ( KOLME HENKILÖÄ)

KILPAILUMAKSU: VIERAAT 40 €, SIS. KEITTOLOUNAAN
SEURAN JÄSENET 20 €

TERVETULOA ÄHTÄRIIN

ÄHTÄRIN KANSALLISET SENIORIT JA ÄHTÄRIN GOLF

ILMOITTAUTUMISET VIIMEISTÄÄN MAANANTAINA 13.7.2020 KLO 12 MENNESSÄ PUHELIMITSE 040–7404182 TAI SÄHKÖPOSTILLA caddiemaster@ahtaringolf.fi (Ilmoita myös mahdollinen golfauton tarve).

TO 20.2. klo 13 Fressi

Fressi on kutsunut yhdistyksen jäseniä tutustumaan liikuntasaliinsa, Varastotie 9, to 20.2. klo 13.00. He esittelevät pienen liikkuvuutta edistävän harjoituksen, mikä sopii senioreille sekä esittelevät kuntosaliaan. Lisäksi on pientä tarjottavaa, joten pyydetään ennakkoilmoittautumiset 17.2. mennessä: lehtisen.ritvan51@gmail.com tai puh. 040-120 1973