Vuosi 2020

Toimintakalenteri vuosi 2020

Yhdistyksen syyyskokouksen päätöksiä:

• jäsenmaksu v. 2020 on 20 €
  • toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin esitetyssä muodossa
  • yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Erkki Honkala
  • yhdistyksen hallitus: varapuheenjohtaja ja sihteeri Paula Hautala, taloudenhoitaja Anna-Maija Uitto, jäsensihteeri Maisa Haapamäki, matkavastaava Ritva Lehtinen, jäsenet Raili Yli-Torkko, Ilmari Ylä-Autio ja Martti Vierula.

Tammikuu

Ti 7.1. lounastapaaminen Ravintola Alma. Klo 13.00 kansanedustaja Paula Risikon terveiset eduskunnasta. Omakustanteinen lounas ennen esitelmää.

La 18.1. Operetti Giuditta, Vaasa + oopperabrunssi. 23 osallistujaa.

To 23.1. kuukausitapaaminen elinkeinotalo. Klo 13.00 luontokuvaaja Benjam Pöntisen esitelmä. Yhteislauluja ja arpajaiset.

Helmikuu

Ma 3.2. lounastapaaminen Marttilan Talli. Klo 13.00 esitelmän pitää Ruokamaakunta-asiasta Henri Honkola ProAgriasta. Ennen esitelmää omakustanteinen lounas.

To 20.2. klo 12.00 Fressi Kutsu tutustumaan heidän liikuntasaliinsa. Esittelyssä pieni liikkuvuutta edistävä harjoitus, joka sopii senioreille. Pientä tarjottavaa. 7 osallistujaa.

16.-22.2. Kylpyläretki Pärnuun. 7 osallistujaa.

Ti 25.2. Laskiaistiistain tapahtuma, Wanha Karhumäki, Lapua. Matkalla tutustuminen Kitinojan kirkkoon. Yhteiskuljetus. 15 € ruokaraha. 30 osallistujaa.

Maaliskuu

Ma 2.3. klo 13.00 lounastapaaminen Marttilan Tallissa. Esitelmän klo 13 pitää kuulonhuoltoasioista E-P:n Kuulo ry:n pj Eija Mäntymäki. Ennen esitystä mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen.

to 12.3. klo 13.00 sääntömääräinen kevätkokous elinkeinotalolla. Kokouksessa käsitellään tilinpäätös ja toimintakertomus sekä toiminnantarkastajien lausunto. Esitelmä Talvisodan päättymisestä, pj Erkki Honkala. Arpajaiset.

ma 30.3. lounas ja Eskoon sosiaalipalvelujen kuntayhtymään tutustuminen. - PERUTTU!

Huhtikuu

ke 1.4. teatteriretki Raumalle PERUTTU!

to 23.4. kuukausitapaaminen, elinkeinotalo. Esitelmä klo 13: Ilkka-Pohjalaisen päätoimittaja Markku Mantila PERUTTU!

Toukokuu - elokuu - tapaamiset PERUTTU!

Syyskuu

Ke 2.9. Sokkoretki: Annen taidekahvila, Karvia ja Leineperin ruukki, Ulvila. 23 osallistujaa.

Ma 7.9. klo 13.00 lounastapaaminen Marttilan tallissa. Esitelmä: Tuula Lahti, Visit Seinäjoki

To 24.9. klo 13.00 kuukausitapaaminen, elinkeinotalo. Esitelmä: päätoimittaja Markku Mantila ajankohtaisista asioista. Arpajaiset.

Lokakuu

Ma 5.10. klo 13.00 lounastapaaminen Marttilan tallissa. Esitelmä: Sari Hanka, Ilmajoen Musiikkijuhlat.

To 22.10. klo 13.00 kuukausitapaaminen, yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous. Kokouksen lisäksi ohjelmassa: Caminitos-kvartetti ja tangoprinssi Petri Ritarin esitys. Turvallisuus huomioiden; ei yhteislauluja; maskeja saatavilla.

Marraskuu

Ma 2.11. klo 13.00 lounastapaaminen Kalevan Navetassa, Nyykoolinkatu 25. Opastettu esittelykierros alkaa klo 13.00. Yhdistys maksaa opastuksen. Kierroksen jälkeen voi omakustanteisesti tutustua taidenäyttelyyn.

Lounaan voi nauttia ennen esittelykierrosta omakustanteisesti Äärellä-ravintolassa 1. kerroksessa.

Tapaamisessa on maskisuositus.

la 14.11. klo 13.00 EVITA-musikaali, Seinäjoen kaupunginteatteri. Väliaikatarjoilu. Osallistujia 65: Seinäjoen kansalliset seniorit 42 (33 jäsentä) ja Seinäjoen kansallinen kulttuuriyhdistys 23.

To 19.11. kuukausitapaaminen klo 13.00 esitelmän pitää rahoitusjohtaja Mika Itänen kaupungin ensi vuoden budjetista ja kaupungin taloudellisesta tilaisuudesta. Maskisuositus, etäisyydet.

Joulukuu

pe 11.12.  klo 13.00 Joulujuhla seurakuntatalon alasalissa. PERUTTU KORONATILANTEEN VUOKSI!